Nogen konklusioner, er du nødt til at se nærmere på disse imponerende tal. Enhver
stærk tendens mennesker ønsker at statistisk dataanalyse, er der to
punkter vedrører: fordelingen af mængden og værdien af eksporten ser den
udvikling og de ændringer, samt eksportere data mellem de forskellige
producenter. Vi bemærker, at det første punkt er: I
forhold til 2011, hvad angår kvantitet, dette år faldt med 2,7%, men den
samlede værdi er steget med 11,3%. Det betyder, at den gennemsnitlige pris for schweiziske ur eksport steg.
Den samlede værdi af 6,9 mio mekaniske ure nåede 1,3 milliarder schweizerfrancs!
I 2012 den schweizisk-made ure officielle gennemsnitlige eksportpris for 693 schweiziske franc. Men dette tal skal også blive drøftet i de relevante miljø. Vi ønsker at sammenligne den mekaniske ur er en anden mere vigtigt, den gennemsnitlige pris. Det var 2222 schweizerfranc! Derfor
kun 6,9 mio af den samlede værdi af den mekaniske ur nåede 1,3
milliarder schweizerfrancs, resterende 480 millioner fra mere end 22
millioner gennemsnitlige pris på CHF 219 elektronisk tabel (mange af dem
fra Swatch) formularen.
Med andre ord, omkring 7 million ure tegnede sig for 75% af den samlede
værdi af schweiziske ur eksport (heller ikke medtaget i beregningen
bevægelsen eksport).
På verdensplan, kan vi udlede, at omkring 7 millioner ure tegnede sig
for næsten halvdelen af den samlede andel af det globale ur industri. Dataene tyder på, at andelen årsbasis i overensstemmelse med verden formuefordelingen kurve viser. Ifølge
udgivelsen af Credit Suisse Credit Suisse Global Wealth datablad
"(Denne vejledning er bestemt ikke en venstreorienteret propaganda), har
1% af verdens befolkning 43,6% af den rigdom, mens 10% af befolkningen
ejer 83% af rigdom i verden. Selvom urindustrien og fordelingen af velstand til nogle irrelevante, men tendensen faktisk er at være i denne retning.
Gears of War
Det andet punkt værd at bemærke er det uret gigant besiddelse af en betydelig andel af. Swatch
Group, Richemont Li Feng Group, Rolex, Rolex og LVMH ejer næsten 50% af
de globale ur salg, og de resterende af mange mærker at skære.
Swatch Group, Richemont Li Feng Group, Rolex, Rolex og LVMH ejer næsten
50% andel af den globale ur salg, og de resterende af mange mærker at
skære.
Disse grupper har annonceret driftsresultatet opnået betydelig vækst. Selvom
milliardær Rolex altid tavse, nægter at udlevere (Rolex Foundation
natur, så det ikke er forpligtet til at frigive de data), Nick Hayek
nylig Tabel Cummings Woqi Group 2013 omsætningen forventes at nå 9000
millioner dollar i 2014 eller 2015 på op til $ 10 mia. "Li
Feng koncernen for regnskabsåret maj, hvor forventes at opnå en vækst på
10% i perioden 2011-2012 på 8,87 milliarder euro (selvom tredje kvartal
rapport udgivet i begyndelsen af januar meddelte kæden vækst på 9%,
analytikere er" skuffet ").
LVMH ur og smykker steg med 6% til € 2840000000, herunder i juni 2011 for at slutte sig til Bulgari Bulgari.
klart, selvom det ikke er det tælles Rolex, de tre koncernens omsætning
har mere end 200 millioner schweizerfranc den samlede værdi af den
schweiziske eksport toldangivelse, så vi kan skimte den reelle
vækstrate.
Bag aktiemarkedet til at støtte disse store selskaber, er blevet en veritabel krigsmaskine. Men de forstår alle, at de ikke kan være ubegrænset fortsætte tocifret vækst, især i Kina. For eksempel forudsagde Nick Hayek "2013 urindustrien vækstpotentiale på 6% til 7%. Han
nævnte i forbifarten, at »industrien er ikke længere meget
konjunkturfølsom forandring og amplituden af den grundlæggende tendens
til at være stabil (...) har urindustrien bliver mere stabile, i det
mindste for Swatch Group er ......" han skælmsk tilføjet.ga til se marke ure som eksemplarer rolex og rolex airking
Nenhum comentário:
Postar um comentário